Episode 11 - Our town!

Jag följer serien efter USA. Alltså jag tittar inte när det visas i Sverige.. Så jag & säkert många andra är ju lite före än er som följer serien på Tv.. men ni som följer i svensk takt kan alltid fråga mej så lägger upp svar & sånt om det är nåt ni vill veta :)
Jag har ju som sagt redan sett det ;)

Anyway, för er som följer efter USAs takt:
Här har ni bilder, handling & Länk till vad som komma hända här näst :D











Även om Caroline är inte på humör för att fira hennes 18-årsdag, överraskar Elena,Bonnie och Matt henne med en liten fest en ovanlig plats. Damon och Stefan ärinte överrens om det bästa sättet att hantera Klaus, och en hänsynslös Stefanbestämmer sig för att testa sin teori genom att ta saker för farliga ytterligheter.Bonnie är bekymrad när Elena berättar för henne om Jeremys nya planer. Vid ettFounders möte, Träffar Alarik återigen Dr Fell , som är mitt i en tvist med sin före detta pojkvän. Tyler vägrar att gå med på Klaus senaste efterfrågan, och blirförvånad när Klaus accepterar hans beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0