Svar på tal! Stelena Vs Delena

Vad tyckte ni om gårdagens avsnitt? Awesome eller hur?? ;) tycker själv att de va bland de bästa jag sett den här säsongen! Keep up the good work TVD :)

Men nu tänker jag dela mina åsikter om allt som händer just nu i serien, & alla DElana-fans kommer säkert bli upprörda & inte hålla med mej.. Många av er är väldigt sura över att Damon & Elena inte blir tillsammans.. Och jag förstår er, MEN ni borde tänka lite "OUT SIDE THE BOX..." Elena älskar Stefan & kommer alltid göra det! Visst hon har känslor för Damon också men Stefan kommer alltid va Nr1 för henne.. Ni tycker att hon borde släppa Stefan & sluta försöka få honom tillbaka men hallå, skulle ni släppa en person som ni älskar så lätt? JAA han har gjort dumma saker mot henne men Damon har gjort MINST lika mycket dumt mot henne om inte mer! Fråga er själva varför ni gillar Damon så mycket? För att han är snygg? För att han är charmig? eller kanske för hans "bad boy" personlighet? Ingen av anledningarna är direkt nån bra orsak till att ni är så upprörda! Och det som hände i slutet av gårdagens avsnitt är den Damon vi känner till, han är underbar ena stunden & sen gör han nåt dumt andra stunden ! Men ni tycker ändå han är bättre än Stefan som har blivit idiot pga Klaus! Hur som helst så tycker jag att Stefan ÄR den som passar Elena bäst & det vet hon också , annars hade hon släppt honom för länge sen! 

Ojojoj jag skulle kunna skriva en hel bok om detta men det hade blivit jobbigt haha ;)
Med det sagt, Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0